2012 - 01 - 08

Hej, ledsen att jag inte kunde blogga igår, men jag kom inte på någonting att skriva om, men nu har jag kommit på lite så nu kör vi!

I förmiddags var vi på möte/gudstjänst. Våran familj och en del av släkten är med i frikyrka. Så därför kallar jag det för möte ;). Jag barndöptes inte, utan blev bara barnvälsignad. Men nu i våras efter min konfirmation, så döpte jag mig. Jag, min bror och 2 av mina kusiner döpte oss samtidigt. Vi döpte oss ute eftersom vi inte har någon dopgrav i våran "kyrka" ännu. Det var svinkallt! Det var bara 11-12 grader i vattnet. Men det var bara att gå ner och bestämma sig innan att man skulle i, så gick det bra :D.




Här en en bild på våran "kyrka".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0