Elsas värld!

Min bok som jag håller på och läser just nu är Elsas värld, det är den andra boken i serien tror jag. Jag har dock inte läst den första än.
Den här boken fick jag i julklapp av min moster, tillsammans med en parfym.



Jag är en riktig bokoman, som min mamma säger, jag verkligen älskar att läsa böcker. Helst ska det vara tjocka börcker för då tar dom inte slut så snabbt, haha. Jag tycker nog mest om fantasy tror jag. Just nu läser jag lite olika vampyr böcker/serier. 3 exempel som måste läsas är legenden om darren shan, house of night och vampire academy. Den bästa utav dom serierna är vampire academy.

Är det någon mer än jag som är helt galen i böcker och kan sitta och bara läsa i flera timmar för att boken är så fruktansvärt bra??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0