Sjuk...

Idag har jag varit hemma från skolan för jag har varit sjuk. Jag är aldrig sjuk! Så idag missar jag simningen igen och det är ju ändå måndags träningarna som ger nått, så att säga. Imorgon har jag första piano lektionen för terminen, så det ser jag fram emot jättemycket! Hoppas bara att jag kan gå imorgon men det tror jag. Jag älskar verkligen att spela piano det är verkligen min passion! Jag började spela piano när jag var 10 år och nu är jag femton och fyller 16 år i år så jag har spelat i 5-6 år.



Såhär ser mitt piano ut, det här är inte min bild. Jag fick det här i julklapp, innan så hade jag som en keyboard eller vad man säger, fast det var ett elpiano. Det elpianot som jag fick i julklapp är inte nytt men för mig är det nytt, det är väldigt rent och fräscht. Så det skulle kunna vara nytt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0