Lördag, 7/1 - 2012

Hejsan, just nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och snart ska jag ta tag i uppackningen av kläderna som jag hade med till branäs och lägga dom till tvätten. Jag drar alltid ut på sånt så länge som möjligt för jag tycker det är så tråkigt. Men nu har mamma tjatat ganska mycket och tycker att jag ska packa upp så nu får jag väl göra det ;). Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Kanske titta på någon serie? spela piano? Får se vad som händer. Igår eftermiddag så testkörde jag mopen lite, jag har inte haft ute den på två månader tror jag? Jag skulle bara se så att allt funkade, det har nämligen vart lite strul med hastighets mätaren och displayen. Så vi har lämnat in den några gånger men dom har inte lyckats fixa det. Och nu hade jag inte vart ute och kört med den efter att vi lämnat in den, den senaste gången. Så nu var jag tvungen att gå ut och köra för att se så att allt funkade eftersom att garantin går ut i mars :O. Men när jag körde så funkade allt, ett MIRAKEL måste skett! haha. Men gud vad kallt det var, jag trodde benen skulle lämna kroppen.



Så här ser min moped ut om man bortser från boxen och "glasrutan?" haha... eller vad det nu heter, jag kommer inte på ordet.
Är det nån som har något tips på vad jag skulle kunna hitta på idag, för själv så vet jag inte riktigt...


Kommentarer
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu har jag utsedd 4 vinnaren av dagens blogg så spana in bloggen för att ser om det blev du ;)

2012-01-07 @ 13:31:18
URL: http://sense.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0