2012-01-23

Kemi...  Vi fick nu i veckan reda på vad vi skulle få ha för NO ämne på nationella provet, och gissa vad det blev? Det blev KEMI, det ämnet som jag absolut inte ville ha, eftersom att jag tycker det är så svårt med alla laborationer och sånt :( menmen det är bara att bita i det sura äpplet och plugga på. I fredgas börja vi med att prova på en gammal laboration, man får ett "glas" med två vätskor i. och dom ska man skilja och sen på något sätt försöka komma på vad det är för olika vätskor. Vi skulle i fredags börja med att skriva hur vi ska utföra det här och hur vi ska göra för att få fram för något svar och vad vi ska använda för några saker och blablablabla..... Och jag fick då hjärn släpp i fredags, kom inte på någonting, det stod bara helt still. Hur ska jag göra för att skilja vätskorna åt? hmhmmm... det kan man ju allt undra. Jaja får se om jag kommer på något bra tills nästa lektion då vi ska fortsätta, tror jag? ;).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0