29 december, 2011

Godmorgon, eller det kanske man inte säger när klockan är så här mycket, men jag har liksom inte riktigt vaknat än, sitter fortfarande i sängen och myser :D. Igår så var jag med min kompis och shoppade. Jag köpte 2 t-shirts på rean. Sparade 150 kr, så jag är nöjd. Dom här två t-shirtarna blev det:
  
Kostade 99kr (skulle  kostat 199kr) den andra tröjan kostade 49kr (skulle kostat 99kr)
Den andra hittade jag tyvärr inte och jag kunde inte ta kort heller för kameran är död. Den här tröjan tror jag att jag ska ha på nyår tillsammans med lite smycken och ett par svarta byxor. Den är väl kanska inte så nyårs aktig, men vad ska man göra när man inte hittar något? :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0