Glee

En av mina favorit serier är glee. Jag älskar verkligen glee, dom gör sångerna så grymt bra och det är sånt liv och glädje, alla är glada. Den serien gör mig glad. haha, jag blev så glad när jag fick se att tv11 visade hela säsong 2 av glee i söndags, men jag såg det inte förren på kvällen så jag hann inte se så mycket. Jag har faktiskt inte sett alla säsonger än, jag har inte sett klart säsong 1, och av säsong 2 så har jag bra sett 3-4 avsnitt och av säsong 3 så har jag faktiskt inte sett ett enda. Men det ska det bli ändring på för nu ska jag sätta mig ner och avnjuta slutet på säsong 1.



Är ni precis som jag, ett fan av serier? vilka är era favoriter?


Kommentarer
sosweetie

vilken fiin blogg du har, kika gjärna in på min blogg och kommentera gjärna då blir jag glad :), KRAM :D

2011-12-31 @ 15:27:26
URL: http://sosweetie.blogg.se/
Elin S

Åh jag håller med dig, älskaar Glee! Verkligen glädje där alltså:D

Sv; Det var iaf över 20 grader på Gran Canaria, bikiniväder..!

2012-01-08 @ 19:02:37
URL: http://selses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0