2012!!

Idag är första dagen på det nya året, känns skönt! För det är så mycket kul saker som kommer att hända det här året för mig. Förra året så hände också mycket roliga saker. Jag och familjen åkte till teneriffa i januari, sen började jag en mopedkurs, och en dag efter min födelsedag gjorde jag provet och klarade det, vilken frihet! På sommaren jobbade jag lite och tjänade pengar, vilket var bra. Sen så hände väl inte så mycket mer som var "stort". Men det här året så händer en mycket speciellt STOR händelse som jag längtat till sen jag fick reda på den i slutet av augusti. Det här året kommer jag att åka till Branäs (imorgon), jag kommer att få börja hanledningskurs (om jag vill) som sen resulterar i att jag får börja ÖVNINGSKÖRA med bil! Jag kommer att fylla SEXTON vilket känns väldigt stort för mig. Och till sist den STORA händelsen som händer i början/mitten på sommaren. Jag och 2 kompisar kommer att åka på en SPRÅKRESA i 3 veckor som går till Bournemount i England. AHH det kommer bli så fruktansvärt kul, jag längtar ihjäl mig. Jag kommer att blogga mer om den lite senare i vår!

  




BOURNEMOUTH!1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0