Hemma igen!

Godmorgon, nu är jag hemma från branäs igen!  Vi kom hem igår kväll, så jag hann inte göra något inlägg då. Och jag har försökt göra mobilinlägg men den har inte velat. Och jag måste säga att vi har haft det väldigt bra och att vi har haft hur tur som helst med vädret. Vi kollade nämligen vädret innan vi åkte och då skulle det bli regn :( Men så blev det inte. Utan natten till onsdagen så kom det ca: 30 CM SNÖ!! Helt otroligt, det var så kul att äntligen få se lite snö. Här hemma har det inte ens kommit en antydning till lite snö. Graderna ligger fortfarande på plus. Men nu så har jag kollat lite på vädret här hemma och om jag har tur så blir det lite minusgrader och om jag har ännu mer tur så kommer det snö! Hoppas på det.
Tyvärr så tog jag inte så många bilder (tog mest dagen efter då snön kommit) och bilderna som jag tog är tagna med mobilen. Jag lägger upp dom sen för mobilen är i laddaren nu. Här kommer en random bild så länge:



- Bild från Späckhuggs showen när vi var i teneriffa förra vintern.

Jag ska försöka göra ett mer "dagboks" inlägg sen om vad som hände när vi var där när jag har bilderna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0